barre

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Tobias Lindström - 23 oktober 2014 00:20

Efter Frölundas uppvisning ikväll så tänker jag fortsätta på vinnarspåret med att reka Washington till hela 2.15 även fast jag högg dom tidigare i veckan till hela 2.25 jag satte uppe och såg caps senaste match hemma mot Florida!. Och alla som såg den matchen såg även att utgången var extremt orättvis!.. Hockey handlar mycket om momentum och det var något som Florida tog vara på i denna match!. Caps gör rättvist 1-0 i slutet av första perioden, Och sedan får vi skåda en andra period som hemmalaget dominerar totalt!, Men man får inte in pucken!.. Och i början av 3e perioden tar man på sig en onödig utvisning och helt plötsligt så gör gästerna 1-1 från ingenstans.. Matchen går sedan till straffar och hemmalaget lyckas vinna efter straffar!. Caps har imponerat denna säsong och har endast förlorat en match hemma mot sharks på förlägning!.. Med nya tränaren Barry Trotz spelar laget en mer deffensiv hockey och med spelare som bäckström,ove,johansson och chimera så har man fortfarande en extremt snabb och intressant offensiv!. Ikväll möter man Edmonton som endast har tagit 1poäng iår!!.. 1poäng!!!.. Man släpper in extremt mycket mål och möter man ett lag som Washington så måste deffensiven sitta!. Jag är ganska säger på att caps kommer göra minst 3-5 mål inatt och med den deffensiven som laget har presenterat iår så tror jag detta blir en lätt match för bortalaget!. vi säger 2-5


Mitt Spel: Rak 2a


Insatts: 4/5

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Tobias Lindström
Ålder: 19
Stad: Halmstad

Hej mitt namn är Tobias Lindström och jag är en vilsen norrlänning i söder. Jag har startat denna blogg p.g.a mitt stora intresse av betting!. Jag kommer dela med mig av mina spel och funderingar inom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards