barre

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Tobias Lindström - 16 oktober 2014 16:17

Frölunda till 1.85 går bara inte att motstå!. Frölunda är laget som jag ser som favoriter detta år tillsammans med växjö!.. Och det har man även visat i inledningen av säsongen!. Även fast göteborgarna har haft det tungt i det offensiva så ligger man 3a i tabellen och imponerar stort match efter match. Idag möter man i mina ögon seriens klart sämsta lag!, Och tabellen ljuger inte i detta fall heller!, Efter 10 omgångar besitter Leksand endast 4 ynka poäng och en +- statistik på minus 25 mot Frölundas +13! det är alltså en fördel på 38mål för göteborgarna och det är något jag tror dem kommer utöka under dagens match!.. Vad sägs som 1-4!


Mitt Spel: Rak 2a @1.85

Insatts: 5/5

Av Tobias Lindström - 16 oktober 2014 01:45

Är Bet365 helt tokiga!, Eller kan detta vara tryckfel?.. Flames vs Hawks resultat jämt/udda ger 2.90 respektive 1.45 och samma spel i Edmonton vs Arizona ger 3.00 respektive 1.38 Jag ser ingen anledning till att inte hugga på dessa bjudodds!. Rätta mig om jag har fel!, Men är det inte så att det bör vara större risk med en jämn utgång?. jag tänker såhär - Ligger man under med ex 2-1 så är de ju naturligt att man släpper deffensiven och siktar på en kvittering. Detta brukar ofta kunna resultera i att man plockar målvakten och släpper in en 3-1 puck istället! eller att man lyckas med en kvittering. Men leder ett lag istället med ex 4-2 så brukar man kunna skippa att plocka målvakten och hoppas på en reducering. Oavsett så måste ju ett odds på 3gånger degen vara på tok för högt!!...

 

Lirar även inget mål innan minut 09.59 i Hawks matchen!, Då detta var ett spel som jag lirade hårt på förra säsongen!. Hawks är ett av lagen som verkligen växer sig in i matcherna.. 

 


Mina Spel: 1 -Hawks vs Flames Antal mål JÄMT @2.90

                  2 - Inget mål innan 09.50 @2.10

                  3 - Oilers vs Coyotes Antal mål JÄMT @3.00


      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Tobias Lindström
Ålder: 19
Stad: Halmstad

Hej mitt namn är Tobias Lindström och jag är en vilsen norrlänning i söder. Jag har startat denna blogg p.g.a mitt stora intresse av betting!. Jag kommer dela med mig av mina spel och funderingar inom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards