barre

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Tobias Lindström - 14 oktober 2014 16:48

  


Äntligen är det dags för ett new york darby i stil av Rangers vs Islanders.. Och hur tänker jag nu?!!, Jag går nämligen emot det mesta av mina regler inom betting. För det första så har jag valt att spela på mitt absoluta favoritlag och dessutom i ett derby. Varför gör jag nu det?, Rangers är ett av lagen i nhl som spelar väldigt mycket på humör och vilja!. Finns det ingen direkt vilja så syns det både på plan och i matchprotokollet.. Vi vet alla att Lundqvist är en av värdens bästa målvakter!, Men vi vet oxå att han är absulut bäst under de stora och viktiga matcherna som derbyn och slutspel!. Efter en knackig inledning så får laget mycket kritik och det skrivs redan om en fiaskosäsong och en eventuell slutspelsmiss!.. Jag ser detta som en perfekt match för lundqvist och co att slå tillbaks!. Och även vissa på nytt att man är New Yorks bästa lag!.. Vi säger 5-2 hemmalaget!

 

Lirar den i en dubbel med den höga bankräntan på Tyskland!

 

Mitt Spel: Tyskland - Rangers

Odds: 2,81 4/5 units

 

 

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Tobias Lindström
Ålder: 19
Stad: Halmstad

Hej mitt namn är Tobias Lindström och jag är en vilsen norrlänning i söder. Jag har startat denna blogg p.g.a mitt stora intresse av betting!. Jag kommer dela med mig av mina spel och funderingar inom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards