barre

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Tobias Lindström - 9 oktober 2014 12:51

Yes!, då var det dags för första inlägget och spelet på denna blogg. Jag har fastnat för oddset på Hv71 inför dagens drabbning i Tegera Arena. Hemmalaget leksand har minst sagt haft det tungt i inledningen av årets shl. Man har efter 8 omgångar endast skrapat ihop 3 poäng!. Och de kom i den senaste omgången mot Örebro!, jag såg själv denna tillställning och bestämde mig redan då att lira på Hv i denna match. Även fast Leksand lyckades med årets första 3a så är jag inte alls imponerad. Man lyckas inte alls komma upp i nivåerna som kommer att krävas i årets shl... Samtidigt som Hv visar gång efter annan att man är ett lag att räckna med detta iår.. Man har i stort bara en plattmatch borta mot Modo som kom i den 4e omgången som slutade med 4-1 för ö-viks laget.. Man spelar en extremt bra deffensiv ishockey och bjuder inte motståndarna på några billiga ytor!, Detta har resulterat i många bra resultat som 5-0 vinnst mot starka Frölunda,  6-4 hemma mot Linköping samt 4-3 mot fjolårsvinnarna Skellefteå. Man kommer till denna match revenge sugna efter en tung 2-1 förlust borta mot Luleå då man vinner skotten med 33-24 i en av säsongens absolut tuffaste bortaresor!.. 

 

Mitt spel: 2a till 2.05 

Insatts: 4/5 unit

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Tobias Lindström
Ålder: 19
Stad: Halmstad

Hej mitt namn är Tobias Lindström och jag är en vilsen norrlänning i söder. Jag har startat denna blogg p.g.a mitt stora intresse av betting!. Jag kommer dela med mig av mina spel och funderingar inom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards