barre

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

SVÅRT ATT SMÄLTA!

Av Tobias Lindström - 30 oktober 2014 15:48

Efter den tunga förlusten på chelsea i den 94e matchminuten så har jag varit borta från spelandet i några dagar.... Men nu är jag tbx för att ta revansch!. Ikväll/natt så har jag hittat 4 intressanta spel!. Jag har som vanligt inte tiden att skriva ner så mycket statistik och råd som jag vill men jag håller högt spelvärde i dessa spel!.


1,Buffalo vs Boston


Här har vi dagens absoluta favorit!. Jag fick 1,68 på Boston och tvekar inte en sekund!. Boston är ett absolut topplag och även fast laget har blandat resultat denna säsong så tvivlar jag inte en sekund på denna 2a. Jag kommer fortsätta att reka mot calgary,buffalo och florida! dessa 3lag är och kommer vara stryckgäng denna säsong även fast det sistnämnde är helt okej. Buffalo har endast lyckts ta 3 poäng av 10 försök denna säsong!. Och vad säger att dom ska lyckas med det ikväll???... 1-4


2,Brynäs vs  Djurgården


I detta spel så går jag mycket på form och magkänslan!. Brynäs har haft en tung start på säsongen och med 4raka förluster så är laget iskallt!!,, Men gästerna Djurgården har en helt annan historia bakom sig!. Man har efter plattmatchen mot Frölunda skärpt sig rejällt och har under det 3 senaste matcherna mot Färjestad, Luleå och Växjö lyckats ta hela 7 av 9 poäng!. 3.20 är taget 2-4


Örebro vs Modo


I shl är Modo mitt Buffalo! hahaha.. Ett lag som jag kommer följa och spela mycket mot!, Modo är absolut inget slutspelslag denna säsong och det har man redan visat. Och över till säsongens stora snackis! Örebro har under det 4 senaste matcherna lyckats vinna mot Luleå-Frölunda-Växjö och förlorat på förlägning mot Hv71 senast. Man kan inte annat en att konstatera att laget är väldigt starka i nuläget medans motståndet modo har svalnat efter 3-7 förlusten mot Skellefteå senast! 2.00 är taget 3-1


Holland vs Skottland VM-Kval damer


Har även hittat en intressant fotbollsmatch under kvällen!, EM-Kval mellan Holland och Skottlan damer.. Detta är den andra drabbningen lagen i mellan dessa lag då det senaste mötet slutade med 1-2 till holland. Detta är alltså en semifinal för att kvala till dam-vm 2015 där italien redan är klara för final!. Och Efter att ha sett det första mötet lagen mellan så kan jag bara inte låta bli 1.55 Man var i mina ögon helt överlägsen på bortaplan och vad säger att dom kommer vara sämre ikväll på hemmaplan? Vi säger 4-0


Mina Spel,

Buffalo vs Boston 2a 5/5 units

Brynäs vs Djurgården 2a 4/5 units

Örebro vs Modo 1a 5/5 units

Holland vs Skottland 4/5 units



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NHL

Av Tobias Lindström - 12 november 2014 00:10


    Som ni ser så har crosby och grabbarna startat bra!. Och jag tror att man fortsätter med 3poäng inatt mot ett slitet rangers med skadeproblem! 2,15 är taget 5/5 ...

Av Tobias Lindström - 26 oktober 2014 00:30


    Försöker mig på en litet roligt spel nu under kvällen och morgondagen. Kommer även att lägga dessa spel i 4 singlar!, rygga gärna och följ min framgång under söndagen... Ska upp på jobb om cirkus 7 timmar så kommer hålla mig kort.   1....

Av Tobias Lindström - 23 oktober 2014 00:20

Efter Frölundas uppvisning ikväll så tänker jag fortsätta på vinnarspåret med att reka Washington till hela 2.15 även fast jag högg dom tidigare i veckan till hela 2.25!. jag satte uppe och såg caps senaste match hemma mot Florida!. Och alla som såg ...

Av Tobias Lindström - 22 oktober 2014 17:09


    Efter några dagars frånvaro så kommer jag nu tillbaks med ett kanon spel i mina ögon. Efter att ha följt Frölundas framgång under denna säsong så kan jag bara inte låta bli att spela till 1.88 ikväll borta mot Djurgården.. Frölunda har en fa...

Av Tobias Lindström - 18 oktober 2014 23:45

Efter en helt magisk lördag med Oleary`s och Hockey i scandinavium där frölunda lyckas kvittera till 1-1 med endast 4sek kvar att spela!. Helt galet vilken eufori som utbrister i arenan!, Och då kan ni ju bara tänka er då avgörandet kommer med endast...

Presentation


Namn: Tobias Lindström
Ålder: 19
Stad: Halmstad

Hej mitt namn är Tobias Lindström och jag är en vilsen norrlänning i söder. Jag har startat denna blogg p.g.a mitt stora intresse av betting!. Jag kommer dela med mig av mina spel och funderingar inom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards